Continuem
amb la unitat 3
En
aquest apartat mostrem amb una imatge les aplicacions i eines TIC que
emprarem en cadascuna de les fases:
Quina
relació
he usat a l’hora de triar aquestes ferramentes TIC?
He
parlat amb el professor
d’informàtica
i m’ha aclarit els continguts que imparteix. La recerca [búsqueda]
d’informació
és un ítem de les primeres unitats. Els editors
d’imatge
(GIMP), àudio
(Audacity) i vídeo
(kdenlive) són programes que empren durant els curs.
Per tant hi ha una relació
directa amb el projecte.
Ara bé, sorgeix el problema que no tots els alumnes van a
informàtica. Una solució és dividir
els alumnes
en els grups.
Reflexió
La
nova informació que estic adquirint em fa replantejar el fet que els
alumnes
no
saben utilitzar
les eines TIC
d’edició.
Amb la qual cosa, és necessari
revisar
el nombre [número] de sessions
destinades a l’edició.
Si bé, partim d’unes sessions, segurament hauríem d’augmentar-ne
més.
Això, no obstant, ens ho donarà la pràctica.

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada