dimarts, 23 de juny del 2020

Ús de les TIC en "València Ahir"


Continuem amb la unitat 3
En aquest apartat mostrem amb una imatge les aplicacions i eines TIC que emprarem en cadascuna de les fases:



Quina relació he usat a l’hora de triar aquestes ferramentes TIC?
He parlat amb el professor d’informàtica i m’ha aclarit els continguts que imparteix. La recerca [búsqueda] d’informació és un ítem de les primeres unitats. Els editors d’imatge (GIMP), àudio (Audacity) i vídeo (kdenlive) són programes que empren durant els curs. Per tant hi ha una relació directa amb el projecte. Ara bé, sorgeix el problema que no tots els alumnes van a informàtica. Una solució és dividir els alumnes en els grups.


Reflexió
La nova informació que estic adquirint em fa replantejar el fet que els alumnes no saben utilitzar les eines TIC d’edició. Amb la qual cosa, és necessari revisar el nombre [número] de sessions destinades a l’edició. Si bé, partim d’unes sessions, segurament hauríem d’augmentar-ne més. Això, no obstant, ens ho donarà la pràctica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada