El canvi de paradigma
comunicatiu que estem vivint està vinculat a la nostra identitat
digital. Com a docent veig necessària l’actualització de la
metodologia que emprem a l’aula. En #GamificaMooc he trobat la
motivació necessària per generar recursos que s’adapten al
procediment d’aprenentatge i, sobretot, a la motivació d’un
alumne acostumat a l’ús de la pantalla. A continuació faré un
diari d’allò que estic treballant.
- Dia 1: primera presa de contacte amb els elements del curs. L’actualització de nous conceptes com Gamificació, joc a l’aula ABJ (aprenentatge basat en joc), etc. a partir de vídeos m’apropa a l’objectiu del curs. Després de tot això, he aconseguit saber que la gamificació és viure una experiència lúdica en contexts que no estan implicats necessàriament en el joc, és a dir, educar mitjançant metodologies pròpies dels jocs i així transformar l'experiència de l'alumne.
- Dia 2: primers avatars. A la pàgina http://www.planetcreation.co.uk/createpic/ tenim les eines per poder crear els avatars. He tingut problemes a l’hora de posar el adobe flash player.
|
|
|
|||||
content
|
emocionat
|
Ja
tenia un bloc fet (https://llenguatgemultimedia.blogspot.com/) i he pensat que estaria bé tornar-lo a utilitzar.
Per
emmagatzemar el contingut m’he donat d’alta en Pinterest
i he creat els taulells «gamificació» i «valencià». És en el
primer on he guardat informació rellevant sobre el curs:
https://pin.it/7oEYO0O. M’ha
semblat un programa molt interessant per la curació de continguts.
Estic segur que a partir d’ara l’utilitzaré molt.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada